Kasim'in 2. haftasi sinavlar var.
Matematikten 50-60 arasi birsey gelirse iyidir.
Cografyam normalde cok iyidir, fakat bu sene gormeyeli baya zorlasmis. E hoca degisimi de kotu oldu, en fazla 70-80 arasi birsey alirim.
Allahtan TM'yim de, derslerin hemen hemen hepsi sozel.
Geometri ve Matematigi 3 getirirsem takdir alirim gibime geliyor :)