Orjinal Mesajı Yazan: Battousai
İşte bu çok önemli,oyuna girince insanın çıkası gelmiyor :D
Eğer msnin varsa oradan söylersen iyi olur tam olarak ne gibi özellikleri görmek istiyorsun.MSN:battousai_okan@hotmail.com.Yoksa MSn buradan söyle daha ayrıntılı olarak emin ol yapmaya çalışacağım...;)
eger msnden illa gir diyorsan girerim
eniyisi sen (eger istersen) bir tanitim viDEOSU GI
anamenüden girsin oralara buralara girsin, editora girsin, formalara bajksin, amblem mamblemyapilan yere girsin, insanlari futbolcu yapma yerine girsin japon fce göstersin, ciksin antrenman modlarini göstersin mactan atmosferler göstersin(ara sira istersen sesinle yorum yaparsin)...
cok sey istedim galiba. mecbur degilsin. ´sadece resimde göndersen olur.
iyi oynamalr sana. bende aliyorum(xboxa) pazatesi malum cipsiz konsol orjinal gerek. onun icinde para. ama hafta basina yetisir herhalde.