benim ilk izlenimlerim (aklimda kalanlar):
- kar yagisi ve karli sahadaki zemin gercekten harika olmus, cok degisik bir hava getirmis oyuna..
- freekick kullaniyorum ve rakip ceza sahasinda futbolcular devamli hareke halindeler ve futbolcunun biri itisip kakismalar sonucu yere düstü.. yine orta yaptim kafa topuna cikan rakip futbolcu dengesini kaybederek yere düstü.. cok gercekci duruyor.. :)
- freekickler cok daha iyi hale gelmis fakat ortalar fazla isabetli gitmiyor ve ortalar yavas gidiyor..
- kafa toplari özellikle paslarda cok gercekci hale gelmis ve cok isabetli olmus..
- playstation2 de olan 20 kisiye kadar statistik tutma funkionu PC vercionunda kaldirilmis.. (ama Naden?)
- oyun ici hareketler cogalmis..
- oyun pes4 e göre biraz daha hizli olmus.. (cok iyi olmus)
- oyuncular pes4 dekine göre daha rahat hareket edebiliyorlar ve daha cabuk dönebiliyorlar ve bence en önemlisi yere düstüklerinde ve dengelerini kaybettiklerinde oyundan düsmüyorlar..
- sutlar füze gibi gidiyor..
- kaleciyle karsi karsiya artik cok zor gol atiliyor..
- kalecilerde biraz olsun düzeltilmis..
- R1 ve X e basili tutarak rakibe basilinca hakem %90 faul caliyor, bu hatayi düzeltmeleri cok iyi olmus..
benim genel izlemim hersey manuellestirilmis ve oyun cok eglenceli ve cok gercekci hale gelmis.. PES5 de gol atma sorunu cekenlerin aksine ben cok rahat gol atabiliyorum.. Gol atma sorunu olan arkadaslara tavsiyem bol bol Antreman yapmalari..