Orjinal Mesajı Yazan: veyselBAYBURTI
tabi oyundan kendini alabilirsen
İşte bu çok önemli,oyuna girince insanın çıkası gelmiyor :D
Eğer msnin varsa oradan söylersen iyi olur tam olarak ne gibi özellikleri görmek istiyorsun.MSN:battousai_okan@hotmail.com.Yoksa MSn buradan söyle daha ayrıntılı olarak emin ol yapmaya çalışacağım...;)