ben oyunu biraz önce oynadım
izlenimlerin ;
bence demo 1 e pek benzemiyo, mesela daha az faul çalıyo (4 maç yaptım belki tesadüftür)
demodan zor çalışıyo yani ben demo1 de rahat high ekran özelliklerinde oynuyodum gerçek oyun da ise daha çok takılıyo
kesinlikle forma patch i istiyo formasız çok sıkıcı
edit bölümü geniş tutulmuş
ingiliz spiker bence iğrenç, hasan mustan kardeşimizi sabırla bekleyeceğiz.
pes shop da bi yenilik göremedim
stadlar patchsiz bence iç açıcı deil ve stad açısından pes 4 ile aynı gibi herşey ...
şimdilik bu kadar dediğim gibi sadece dört kez oynadım yanılıyorsam afola...
meraklılara belki biraz yardımcı olmuştur