Arkadaşlar hepinize merhabalar...
FM hepimiz için birer yaşam biçimi, hayat standartı almış durumda. Yani demek ki hayatımızdaki günlük olgulardan bir tanesi. Bu kadar ciddi bir olguda sahiplenilmeyi hak ediyor.
Tıpkı birkaç sene içerisinde oyunda Türkiye Liginin tehlikede olduğu önemiyeti gibi.
Evet arkadaşlar, bu pornocu zihniyetli hırsızlar CM 01'den bu yana yaptıkları şeyi yine tekrarladılar ve TSI ve de SC tarafından yapılan ve daha önce eşi benzeri olmayan tarzdaki FM 2005 TÜRKÇE V 2.1'i yüzde 90 TÜRKÇE FM 2006 adı altında yayınlamaya başladılar.
Bu insanlara rağmet etmemek neden önemli?
Etik değerlerden önce kişiselliğinize kadar da inerseniz, bu insanların yüzünden FM 2006'da Türkçeden oldunuz, FM 2007 yada 2008'de de TÜRKİYE LİGLERİNDEN olacaksınız. Böyle giderse ligimiz oyundan çıkarılacak arkadaşlar. Bulunduğumuz konumun adı budur.
Eğer bu hırsızlar bunu yapmamış olsalardı FM 2006'nın çıkmasının 2.haftası turksportal'dan Volkan Baros, anında FM 2006 TÜRKÇE V1'i çıkaracaktı. Ama olmadı arkadaşlar, bu son hırsızlık olayından sonrada çok zor görünüyor.
Lütfen bu emek hırsızı, ahlaksız insanlara rağbet göstermeyin ve herkese doğruyu söyleyin anlatın. Herkes gereken tepkisini koysun.
Eğer Türkçeden sonra, ligimizide kaybetmek istemiyorsak bunu yapmak zorundayız.
Teşekkürler...
Batuhan Burak
FM TÜRKİYE RESMİ ARAŞTIRMACISI
TURKSPORTAL FRM. YÖNETİCİSİ