Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
Ortada dolaşan Türkçe FM dosyası malum şerefsiz sitenin yine bir hırsızlık olayından başka bir şey değildir.Geçen sene FM2005 için,TSI ve SCN ortaklıgı ile neredeyse tamamına yakını Türkçeleştirilen dosya alınıp aynen bu versiyona uyarlanmıştır.Malum hırsız site yine yapacağını yapmış dosyayı çalıp kendi çalışmaları gibi göstermiştir.Ayrıca dosya oyunun ilerleyen dönemlerinde 'array access out of bounds' hatası vermektedir(sene basında TSI ile birlikte bu tür bir çalışma denenmiştir).Sözün özü bu şerefsiz hırsızlara herhangi bir şekilde yardım eden,dosyayı yayınlayan,bu dosya için link isteyen,yukarıda bahsi geçen hatayı aldım ne yapacagım diye soran olursa bu forumda barındırmam bilmiş olun.Senelerdir başkalarının emeklerini çalarak yükselmeye çalışan Allah'ın belası yaratıklara ekmek yok bu sitede!..
BURDA AĞIR ŞEYLER KONUŞURSAM BBENİ AFFEDİN KESİNLİKLE SİNİRDENDİR
evet 100de 90 die herkesi kandırdılar ama ben bi baktım oyunun içinde fm 2005 için SCN ve TSI ortaklığıyla yapılan türkçe yamadaki aynı kelimler var ve ve ve üstüne üstlük TURKSPORTAL.NET die de kelimeler geçior ilk bakışda ztn anlaşılıor onun kesinlikle FM 2005 İÇİN YAPILMIŞŞ OLAN TÜRKÇE YAMA OLDUĞU.bu site yüzünden belkide ilerde türkiye ligleri olmicak peki bunların hesabını kim vericek.söleyin kim vericek ben bunlara tamamen EMEK HIRSIZLARI DİYORUM. fm 2005 deki türkçe yamada hiç de olsa emek vardı.onu oraya alıptda oyuna aktarmak bi b.k yapmak değil ben burdan o siteye diorum
HELAL OLSUN VALLAHA TÜRKİYENİN ADINI LEKELEMEKTE,PORNOGRAFİK ŞEYLER İÇERMEKTE KESİNLİKLE ÜSTÜNÜZ YOK
YİNEDE FM 2005 TÜRKÇE YAMA DA EMEĞİ GEÇMİŞ HERKESE TEŞEKKÜRLER AMA
HIRSIZLIKLA BİR YERE VARILMAZ LÜTFEN ONLARDA BARIŞ ÖZGÜL GİBİ VEYA BAŞKA ABİLERİMİZ ARKADAŞLARIMIZ GİBİ EMEKLE BU NOKTALARA GELSİNLER
HIRSIZLIKLA DEĞİL
KATILAN KATILMAYAN OLABİLİR BEN BURDA SCN VE TSI Yİ DESTEKLİYORUM VE ONLARIN YANINDAYIM GELİN EMEK HIRSIZLIKLARINA HEP BİRLİKTE KARŞI ÇIKALIM
SAYGILAR