orkunbjk Orjinal Mesajı Yazan: _Omer_ Daha Oyun cikmadi cünkü demosunu indirdim bakdim onda bile bir ton hata dolu... Real Madiridde duruyo Owen Hala :D Robinho ile Baptistada real madridde yok onun yani sira numaralardada hata var. kadrolar güncel
Alphaville ya arakadaş dereyi görmeden paçayı sıvamasana oyunu almamışsın kadroda owen var diyosun milletin aklını bulandırma al işte realin kadrosu güncel !!!!
Yasin KAYA alan arkadaşlardan kargoyla gönderebilecek olan var mı???buraya gelmesi 4-5 günü bulur da...
emresiz Arkadaşlar ben oyunu yükledim ama wrong disc insert diyor.Yanlış cd diyor üç cd den bir ve ikiyi takıyorum.Ne yapmam lazım yükleyen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
gurayerdem hadi yaa..bilseydim bende bugün alır oynardım...nese bizde artık yarın oynarız. peki kurulumu yine detaylı anlatmışlar mı? :)
musty Orjinal Mesajı Yazan: gurayerdem hadi yaa..bilseydim bende bugün alır oynardım...nese bizde artık yarın oynarız. peki kurulumu yine detaylı anlatmışlar mı? :) kurulumda bi numara yok rar dan çıkartıyon sonra key yazıp yüklüyon sadece ing data olduğundan 2 cd şu an son aşamalardayım heycen sardı :D
03eagle87 beyler oyunu hiç 3 cd alan var mı geçen sene 3 cdlerde diğer spikerler de vardı 2 cdlerde onlar yoktu bildiğim kadarıyla bu sene de var mı böyle birşey???
musty Orjinal Mesajı Yazan: 03eagle87 beyler oyunu hiç 3 cd alan var mı geçen sene 3 cdlerde diğer spikerler de vardı 2 cdlerde onlar yoktu bildiğim kadarıyla bu sene de var mı böyle birşey??? 2 cd olanlar da diğer spikerler yok
tramp_1905 beyler 2 cd olanlar hdd de ne kadar yer kaplıyo??? 2 gb deildir umarım, hdd problemim war su aralar..
musty Orjinal Mesajı Yazan: tramp_1905 beyler 2 cd olanlar hdd de ne kadar yer kaplıyo??? 2 gb deildir umarım, hdd problemim war su aralar.. 1.1 kaplıo
musty Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Oynayan varsa derin bir inceleme yapsın yaw ona göre alalım demi :) çok derin bi inceleme yaptım sonuç alarak almanı öneririm :)
WecenG Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Oynayan varsa derin bir inceleme yapsın yaw ona göre alalım demi :) Biz oyunu gözü kapalı alıyoruz sana tavsiye ederim pişman olmazsın. Biz 2 senedir pişman olmadık. :)