2ampara***Womanizer kaynak ismi wercen mi(gerçi ben biliiom)heralde o ark ın msn patlar:Dsora evin önünde uzun kuyruklar :D:D:D:
Alphaville yeter heveslendirmeyin burda elim kolum bağlı oturuyorum :) ama galiba bende oynıcam aynı kaynaktan :P
Black God arkadaşlar . 4. leventte , çeliktepe karakol unun karşısında RAPSODİ 2 internet cafe de 4 cd halinde , 8 ytl ye alabilirsiniz , quake 4 ü de aldım gitmişken , serkan arkadaşı bulcaksınız
Black God Beyler bu arada bu 2.33 lük oyunda 5 ayrı spiker , 5 ayrı dilde menü falan var yani tek dil olsa emin olun boyut pes 5 kadar
sefillik evet fifa da 3.50 gb ama içinde baya dil ve spiker olduğu için 3.50 idi. aynısı pes5 içinde geçerli tek dil ve tek spiker olsa 2.33 değil çok daha az olacaktı. DVD olduğu için böyle:(:)
Black God Yanlız karlı havada hakan şükür ve mondini boyunlu kazak giymesi formanın içine ea sport un daha 5 sene hayal edemeyeceği bi detay
sefillik baba artık bırakın şunu fşfayla karşılaştırmayı ikisininde birbirinden eksik birbirinden fazla yönleri çok ama pes5 artısı daha yuksek bu kesin.:)
_Omer_ Daha Oyun cikmadi cünkü demosunu indirdim bakdim onda bile bir ton hata dolu... Real Madiridde duruyo Owen Hala :D Robinho ile Baptistada real madridde yok onun yani sira numaralardada hata var.
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: _Omer_ Daha Oyun cikmadi cünkü demosunu indirdim bakdim onda bile bir ton hata dolu... Real Madiridde duruyo Owen Hala :D Robinho ile Baptistada real madridde yok onun yani sira numaralardada hata var. arkadaşım o hata değil kadrolar güncel değil diecen :D
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry arkadaşım o hata değil kadrolar güncel değil diecen :D eheuehu o da hataysa artık ...:D:D
2ampara***Womanizer Orjinal Mesajı Yazan: _Omer_ Daha Oyun cikmadi cünkü demosunu indirdim bakdim onda bile bir ton hata dolu... Real Madiridde duruyo Owen Hala :D Robinho ile Baptistada real madridde yok onun yani sira numaralardada hata var. mazur görün arkadaşı.pes5 eline geçince görüşleri deişçek ama söyleyemeyecek:D