Alphaville arkadaş indirmiş 2048 le oynamış bile ne mutlu ona :) bugün yada en geç yarın korsan cd cilerin eline düşer
cati beyler cd cilere düşmüş mü beşiktaş kadıköy bakan varsa bilgilendirsin.... böyle 256 k ile zor valla işimiz....
bugyboy http://img457.imageshack.us/my.php?image=pes10vl.jpg http://img457.imageshack.us/my.php?image=pes24by.jpg http://img457.imageshack.us/my.php?image=pes35qs.jpg
musty serkan balciya sercer alci yazmış ya milli takımlar da böle dandik isimler olmazdı neyse cdcilere düşse de alsak ss göre göre manyak oldum (3 gb kota saolsun indirmeye yeltenmedim bile)
6630 Kimse upload edipde yayınlamıyacakmı ben bazi nedenlerden torrent sitelerinden dosya indiremiyorum
6630 Vala ben Age of Empires III netden indirdim ve oda 3 cd di ve http linkiydi birde 4 Gb lık Fahrenheit (DVD) oyununu netden upload sitesinden indirdim istiyene indirdiyim linkleri verebilirim
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: Black God Ben oynuyorum şu an süpper tek kelimeyle fifayı ezmiş hehe akşam aynı kaynaktan bende alacam :D:D:D:hihi: