arkadaşlar walla gecemiz gündüzümüz pes 5 oldu,yahu bu yüzden işten atıcaklar hee,sürekli netteyim :) neyse walla daha sabah 6 da demo oynadım full alamadım daha,o bile mükemmel geliyo...ya bu sefer kurulum rardan mı yosa
fifa nba gibbi daemon felan kullanılıyomu??