Arkadaşlar bişeye kızdığım yok aslında ben bu tartışmanın tekrar başlamasını anlamsız buluyorum .Gerçek maç yapar gibi düşünerek oynarsanız , hiçte çok faul olmadıgını görürsünüz. Diyorum ya 20 dk. lik maç yapıyorum 2-3 faulle bittiği oluyo. Bu mu çok faul. Hem de ben çok sert oynarım PES'te. Tekme tokat giriyorum bazen ona rağmen. Diyosun ki, adamla koşuyoruz , adam önümde gidiyo zırt faul. Eee sen illaki , pires yaparsan orada deli gibi , senin adamın da rakibi çekiştirir. Veya o senin adamı çekiştirir. Futbol müsabakalarında en çok itip çekmelerden faul oluyo. Ben burda oyuna savunuculuk yapmak derdinde değilim ama, fauulerin abartılı olmadıgı biline.(Oynaya oynaya alışırsınız. Tabii isterseniz..)