fauller ve yavaşlık problemi bence senin kişisel problemin..:)
mesela ben de hiç yavaş değil oyun ayrıca oynaya oynaya faul yapmamayı de öğrendim sen her zaman pres yaaprsan tabi ki çok faul verir
hakem..sen o oyunu biraz daha oyna ondan sonra karar ver kendin demişsin 2 maç yaptım daha diye,,hele bi oyna 1-2 hafta ondan sonra faul yapmamayı da öğrenirsin :)