Orjinal Mesajı Yazan: programmer
Arkadaşlar hala mı fauller çok tartışması. Yav illaki screenshotlar mı koyalım inandırmak için. PES5'i PES4 gibi oynamaktan vazgeçip , yeni oyunun sistemine alıştığınız taktirde , kıran kırana geçe maçlarda bile en fazla 20 dk. lik maçlarda 5-6 faul oluyo.. Bu ise oldukça normal bi rakam. 2 faulle biten maçlar var hatta. Yav yapmayın. Oyunda çok faul oluyo diye oyuna mı suç bulunur. Biz bir kerede millet olarak hatayı kendimizde arama yoluna gitsek , çoğu zaman doğruyu bulacaz aslında ama , nerde bizdeeee... :mad: :mad:
abi bu sefer cok dogru sölemiisin ben sslere baktım manyak begendim walla düsünün ben begendim abi:p :D taraftarlar felan manyak harika olmus ide demoyu oynamısıtım zaten güzel tus kombinasyonu felan artık faulde yapmyaın siz oda size kalmıs