eyy muhteşem GS taraftarı ...kapalı hariç bütün stad uykudaydı hakemi etkileyemedik sonra çıkıp hakem yanlış kararlar verdi diip durmayın takım sanki çok güzel oynadı ÜMİT KARANI ne akla hizmet oyundan alırsın altanı hiç sölemicem zaten heinz en azında bir çaba içerisindeydi saolsun altan efendinin 1 tane olumlu hareketi YOK hakan gibi bir insan o golü kaçıramaz nasıl becerdi cihan kardeşim çok güzel adamlar yanından güle oynaya gidip golü attılar takımda 1 tane ayağında top tutabilen hasan var TAKIMDA LOKOMOTİF YOKKKK BASSSS BASSSS BAĞIRIYO BİR BEYİNN LAZIIMMMM YETERRRRRRRR BEEEEEE