1.Galatasaray iyi oynamadı,2.Denizlispor lig sonuncusu ve süper oynaması beklenmezdi,3.Hakem berbattı !...
Yani ligin sonuncu takımını nasıl yenemez demeyin,bu futbolla bu skor çook normaldır!..Hakem maçı bitirmek için elinden geleni yaptı! yok "top durmadı tekrar oyna",yok biraz daha geriden oyna(ne fark ediyosa).Bütün taktir haklarını denizli'ye kullandı resmen!.ya daha bişey demek istemiyorum hakem hakkında.Hakemin gözünden belliydi resmen herşey!.
Hakem iyi olsada gs bu futbolla anca şansa yenerdi.Zaten son maçlarda iyi oynamıyoduk belliydi...