Cimbomun bu seneki bu huyuna hayranım adamlar neyapıp edip erkenden bir gol buluyorlar hangi maç olursa olsun.Buda onların maça rahat başlamasına sebep oluyor ama anlayamadığım bir taraf, erken gol bulmalarına ve maça rahat başlamalarına rağmen skor kısır kalıyor ve son dakikalarda sıkıntı yaşıyorlar (tabi bazı maçlarda) bu yüzden erken gol bulmaları pekte işlerine yaramıyor gibi.