Geyiq Team Galatasaray, Cumartesi günü saat 20,00 da İstanbul, Ali Sami Yen stadında Denizlispor'u ağırlayacak. Bi talihsizlik olmazsa bu maçı alırız..
*{Bå®ô$_1905}* Rahat kazanacağımız bir maç olduğunu düşünüyorum... Sami Yen'de golcülerimiz gol show yaparlar... Heinz'ın da artık ortaya birşeyler koyma zamanı geldi...
Black God 1-2 dENİZLİ KAZANIR hadi felan demeyin maçtan sonra görürsünüz denizlinin bir golünü ömer rıza atcak gs nin bi golünü de oynarsa ü.karan oynamassa Kral atar
tayyiphan Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin 3-1... Goller Mondragon, Suat Usta, Yalçın... zuhahha:D :D +1905
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: Black God 1-2 dENİZLİ KAZANIR hadi felan demeyin maçtan sonra görürsünüz denizlinin bir golünü ömer rıza atcak gs nin bi golünü de oynarsa ü.karan oynamassa Kral atar yazdım kenara maçtan sonra hatırlatırım :D SCN den maça giden varmı birlikte izleyelim
Mc.Speedy Alırız MaÇı Beyler Allahın İzniyle.....3-1 Diyorum...........SCN Maçı İzliycek Varsa Odama Gelebilir ENES ABİ GELDE GÖZÜN MAÇ GÖRSÜN.....
legendeleven denizlinin durumu kötü bn denizliliyim ama nolcak bilmiom herhalde gs alır büyük ihtimalle