
Hakan, Denizli maçında kaçırdığı o pozisyon ile bizi belki de 2 puandan etti ama, kazandırdığı maçları da unutmamak gerek. Hem Şükür'ün yaşlandığını ve refleks kabiliyetinin azaldığını da göz önünde bulundurun.
Hakan dün akşam digitürk'e müthiş açıklamalar yaptı. Bir dinleyelim Hakan'ı bakalım ne demiş:
“Bir tarafta hakem yardımlarıyla ilerleyen bir takım var, diğer tarafta ise hakemlere rağmen ilerlemeye çalışan Galatasaray... Ama biz yine de sezon sonunda şampiyon olacağımıza inanıyoruz.
Ben de bir gol kaçırdım. Onun için çok üzgünüm. O golü atsam belki de kazanacaktık. Ama biz mücadelemizden yılmayacağız” ifadesini kullandı. Golcü futbolcu, Denizli maçı bitiminde Dereli'ye yüklenmiş, “Hakem bugün art niyetliydi. Takdir haklarını hep rakip lehine kullandı. Sarı kart listesi de elindeymiş gibi tavır sergiledi. Kararlarına anlam veremedik”
:scn_onay: :scn_onay:
Bence sakın ola "hadi ordan, sen önce gollerini at..." diye serzenişte bulunmayın. Çünkü Hakan söylüyorsa ve bu kadar ağır konuşuyorsa bir bildiği mutlak vardır.