bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Tamam sakin ol. Süpersin len afferim gaza getirdin beni :D :D :D saolun ikinizde
bibidibabidibu_babidibu toraman (saç #11 e aittir gerçekten super saç eline sağlık :)) yorumlarınızı bekliorm
bibidibabidibu_babidibu saol kardeş daha hemn hemn kawrıyorum bu işi zamanla daha da iyisini yapmaya çalışıcam
bibidibabidibu_babidibu hasan kabze (ağzı için baya uğraştım 4.,5. denememde sonunda ancak bu kadar oldu)
bibidibabidibu_babidibu güneş den öğrendiğim bi teknikle yaptım baya da katkısı oldu (saol gunes :)) ruud van nistelrooy beckham yorumlarınızı bekliorm ;)