bibidibabidibu_babidibu face yapmaya henüz başladım ergün çok az andırıo ama tomas fena olmadı galiba ergün (bende pek beğenmedim ama birascık andırıo sanki) tomas (resmi gunes den aldım saol gunes :D) unutmayın ilk facelerimdir yorumlarınızı esirgemeyin :)
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx nobre süper olmuş diğerlerini görmedim say pauahauap :D :D ewt buna kıyasla diğerleri baya bi kötü ama nobreninde ağzı açıktı onu kapattım belki bi sorun olur die düşünüodum ama olmamış :D ikinizde saolun
Venom Orjinal Mesajı Yazan: bibidibabidibu_babidibu :D :D ewt buna kıyasla diğerleri baya bi kötü ama nobreninde ağzı açıktı onu kapattım belki bi sorun olur die düşünüodum ama olmamış :D ikinizde saolun bi el atmadık burası kalmıştı:) ergün güsel diil tomas güsel nobre ii sayılır başarılar....