Orjinal Mesajı Yazan: _Anatolia_
cok saol adrıano ama bıtek sey soracam bıras lamerce gelebılır ama yeni başladık napalım işte :D hehe bu resim açıkken resime eklemek hangi tuşla oluyo umarım anlamışsındır
nedemek istedigini anlamadim ama söle galibe logoyu formaya nasil yapistiririm?:
söle transparent yaptiktan sonra ctrl+a sonra ctrö+c bas yani kopyalamis oluyon sonra formaya tikla ctrl+v de olur sonra