sağolasın valla paint'te big raptordan extract yaptığım formaları editleyip duruyordum sistemde photoshop vardı ama ben kullanma özürlüyüm iyi oldu bu örnek çalışma ,
bide yaptığımız face leri nasıl import edebileceğimizi bulabilsem çok iyi olacak 2 gecedir bakmadığım konu kalmadı iki arkadaş face çalışmaları hakkında upload yapmış(1our ve Rainbov du galiba) ama iki link de ölmüş :( neyse paylaşımın için teşekkürler...