.ultrAslan. Iste bir cok kisinin istedigi bi Tutorial insallahisinize yarar ve güzel Formalar yaparsiniz herseyi.doc dosyasinda anlattim.. Rapid:DOWNLOAD HP:DOWNLOAD
GoGo21 Arkadas ben Jersey numbercolor ve namecolor i Kirmizi istiyom ve UniDB ile editliyom ama kirmizinin numarasi ne ??? yani kirmizi font icin nere ne yazmam gerek anlata bilirmisin bi zahmet ??
dngrmn1 eline sağlık birde marka logolarını(puma,adidas) nereden bulabiliriz ayrıca yaptığımız formayı tsl içinde bir takıma koyup o takımı tam anlamıyla değiştirmek istiyorum bunun için neler yapmalıyım.yardım ederseniz sevinirim
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Doctor^^ Arkadaşım dosyayı word 97 ile yazmışın dosya açılmıyor. Hata veriyor. Bende açıldı !
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: Doctor^^ Arkadaşım dosyayı word 97 ile yazmışın dosya açılmıyor. Hata veriyor. yoo en yeni Word ile yaptim.. Gogo Kirmizi olmasi icun namecolora 20 yazman lagzim ve numbercolora 20 yazman lagzim
.ultrAslan. takim Logolari icun: http://www.hqfl.dk/ Marka veya Sponsor icun: http://brandsoftheworld.com/advertising/
dngrmn1 Orjinal Mesajı Yazan: 'takim Logolari icun: http://www.hqfl.dk/ Marka veya Sponsor icun: http://brandsoftheworld.com/advertising/ eyvallah
pisiko_18 Adriyano hoşgeldin rafig sagol forma programı için bende var ama sen yinede diger arkadaşlara anlat olayı açıklayıcı ol
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: 'Iste bir cok kisinin istedigi bi Tutorial insallah isinize yarar ve güzel Formalar yaparsiniz herseyi .doc dosyasinda anlattim.. DOWNLOAD verdiğin yazı da ki photoshopu yükledim fakat uzantısı dmg. ne ile açıp kurabilirim photoshopu acaba yardımcı olursan sevinirim..
GoGo21 Forma yaptim ama tanidiginiz bir forma degil :D Hollanda`dan katiliyorum zaten ve pazar günleri oynadigim takimimizin formasini yaptim :D cok hos oldu orjinal resime bakaraktan :D. Yorumlarinizi beklerim :D Orjinal 1: Orjinal 2: Fifa06 formasi: Fifa06 formasi 2: Fifa06 formasi 3:
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 verdiğin yazı da ki photoshopu yükledim fakat uzantısı dmg. ne ile açıp kurabilirim photoshopu acaba yardımcı olursan sevinirim.. dmg. degil setup.exe olmasi lagzim.. bu arada gogo21 forma cok güzel olmus vallaha..;)