ArkadasLar S.a Ben Sitede Biraz Yeniyim 4/5 ayın öncesi MesajLarı Yeni Okuyorum..Pcde PhotoShop Yok Zaten Benim Hat yawas oLdugu için PhotoShop indiremedim we Paintte kurcaLadım biraz..Hersey Cok güzeLde FormaLarı Oyun içinde göremiyorum.Yani OyuncuLar Mac yaparken üstünde Olmasını istiyorum.ArkadasLar PayLasımLarınız için HerKese Tsk ederim.Nobre Kardesimiz 1adres vermiş 3üncü Sayfada Ama o Sayfadaki Hangi program Ben buLamadım Beni biraz aydınLatırsanız Sewinirim..Simdiden TskLer..