YIL 2003
BEN FİFANIN YENİ SERİSİNİ BİLGİSAYARIMA KURMUŞ OYNARKEN İÇİMDE HALA FUTBOLU TADAMAMANIN BURUKLUĞU VARDI.ARTIK FARKLI BİR FUTBOL OYUNU OYNAMALIYDIM.ARAYIŞLARA YÖNELDİM.(İNANIYORUMKİ BİRÇOK FİFACIDA BENİM GİBİ ARAYIŞLARA YÖNELDİ).ASLINDA EA GRAFİK VE LİSANSLARLA BU İŞİ GÖTÜRÜYORDU.MESALA BEN ABİ BAKSANA ARİFİ AYNEN YAPMIŞLAR.ŞUNA BAK ALİSAMİYEN BİREBİR.BU GİBİ DEMEÇLERLE FİFA SERİLERİ SÜRDÜ.AM BENDEKİ ARAYIŞLAR HİÇ BİTMEDİ.
FUTBOL HASTASI OLDUĞUM İÇİNDE BİRÇOK FUTBOL OYUNU ALDIM.BELKİ BİRİ FUBOLU BİZE YAŞATIR DÜŞÜNCESİ İLE.
1)GALATASARAY VE FENERBAHÇE NİN OLDUĞU
UEFA CHAMPİONS LEAGUE SEASON 2001/2002
2)SADECE GALATASARAYIN OLDUĞU
UEFA CHAMPİONS LEAGUE SEASON 2000
3) THE FA PREMİER LEAGUE STAR 2001 (EA)
4) WORLD FOOTBALL 98 (UBİSOFT)
5) SONY SPONSORLU FOOTBALL GAME (UBİSOFT)
6) PRO SOCCER CUP 2002
7) İSS 3(KONAMİ)
AMA BUNLARIN ARASINDAN YİNE FİFA SIYRILIYORDU.HİÇ UNUTMAM BİR GÜN GOOGLA GİRİP FUTBOL OYUNLARI DİYE ARAMA YAPTIM.İŞTE O GÜN BENİM İÇİN BİŞEYLER DEĞİŞMEYE BAŞLADI.WİNNİNG(PES) BU OYUNUN İSMİNİ O ZAMAN DUYDUM.HELE BİRDE PES3 ÜN PC YE ÇIKACAĞINI DUYUNCA HEYECANLANMIŞTIM.BEKLEDİM VE NİHAYET O GÜN GELDİ.OYUNU ALDIM ODA NE EKRAN KARTIM YETERSİZ.HEMEN Bİ NETE GİRİP ORDA KURDUM.ÇOK YAVAŞ SPEED UP VS YAPARAK BAŞLADIM OYNAMAYA.İLK ÖNCE GARİPSEDİM KOLAY DEĞİL TAM 98 DE BAŞLADI FİFA SEVDASI.AMA O NE YAVAŞ YAVAŞ FİFANIN DOLDURAMADIĞI FUTBOL ZEVKİ PES 3 KAPATMAYA BAŞLIYORDU.HELE O İLK GOL MÜTHİŞ.O ZAMAN FUTBOL BUDUR DEYİP BİLGİSAYARCININ YOLUNU TUTTUM.EVET EKRAN KARTINI İTİRAF EDİYORUM SIRF PES 3 İÇİN DEĞİŞTİRDİM.ARTIK PES SEVDA OLMUŞTU BENDE.BİRÇOK ARKADAŞ DA SAYEMDE PESLE TANIŞTI OYNADI VE FİFALI YILLARIN KAYIP OLDUĞUNU ANLADI.ASLINDA FİFA FUTBOLA ÇOK ŞEY VERİYORDU.FAKAT TEKELCİLİĞİ ONUN EKSİKLERİ GÖRMESİNİ ENGELLİYORDU.OYUNCULARIN SÜYLEDİKLERİNE DE KULAK TIKADILAR.KONAMİ PES 3 DE OYUN YAVAŞ HAKEM ÇOK KART VERİYOR GİBİ OYUNCU ELEŞTİRİLERİNİ NOT ALIP PES 4 DE BUNLARI GİDERDİ. EA ARTIK ANLADI VE FİFA 06 İLE DİŞİNİ GÖSTERMEYE BAŞLAMIŞTI.EVET 06 GÜZELDİ.ZATEN FİFADA POTANSİYELDE VAR KULLANABİKLİRSE(PARA,TELİF HAKLARI)AMA BENİM SEVDAM PES4 LE SÜRDÜ PES 5 LE SÜRMEYE DEVAM EDECEK GİBİ.FAKAT GERÇEK ŞU Kİ KAZANAN BİZ OYUNCULAR OLACAK.
SON OLARAK TEŞEKKÜRLER KONAMİ FİFAYI FUTBOL OYUNLARINDAKİ TEKELCİLİĞİNİ SONA ERDİRDİĞİN İÇİN VE BENİM GİBİ Bİ ÇOK OYUNCUYA FUTBOLDA OLMASI GEREKENLERİ YAŞATTIĞIN İÇİN.