Hep derim bizim millet ezilmişin yanındadır her zaman.O yüzden kapitalist EA nın oyununu oynamaktansa Japon KONAMI nin oyununu tercih eder.
EA dan nefret ediyorum ama Fifayı seviyorum.Kabul etmek lazımki dünyada spor oyunlarını en iyi yapan firma EA.Ve her geçen yıl da çok büyük aşamalar kaydediyorlar.Her sene PES den iyi özellikleri alıp üstüne bişeyler katarak bize sunuyorlar.En fazla 2 sene sonra PES in adının bile geçeceğini sanmıyorum.Ama fifayı herkes biliyor ve oynuyorya ben farklı olayım marjinal olayım deyip PES oynuyor millet.
EA bu işi profesyonel yapıyor.Stadlar,yüzler,formalar,sesler,müzikler,menüler her şey üst düzeyde.Oynanabilirlikde büyük eksiklikler vardı onu da her sene biraz daha kapatıyorlar.
Sözlerimi şöyle tamamlamak istiyorum.Bir gün herkes fifacı olacak :)