Orjinal Mesajı Yazan: Black God
Yokmu isteğiniz?
abicim şampiyonlar ligi olsun,
gol de seyircilerde stadı yıksın orjinal seyirci sesleriyle sevinsinler,
spiker fubolcu isimlerini daha sık söylesin,
golde en azından forvet oyuncularının ismini söylesin spiker
misal
goooool
Nicolaaaaaaas anelkaaaaaaaaaaaa
türübünlerde de bu uygulama yapılsın üç büyük takmda iki üç forvette bunu yapsanız yeter
misal stad mikrafonundan nicolaaaaaaaaaas
türübünden Anelkaaaaaaaaaaaaa gibi
abicim biz isteriz sen uygun görürsen yaparsın şimdiden ellerine sağlık Allah razı olsun
birde mesala
ali samiyende fener gol attımı sessizlik olsun
abi
deplesman takımının golünde stad sussun
bunlar olursa çok daha mükemmel olur inşaallah