Bu patch'i yapmayan çalışan arkadaşlardan Allah razı olsun başarılar diliyorum
İsteklerim:
1-Lig 18 takımlı olsun(Hollanda üzerine)
2-Kadrolar,taktikler,forma numaraları çok doğru olsun,baştan savma olmasın emeğe yazık olur
3-Şükrü Saracoğlu,Ali Sami Yen,Beşiktaş İnönü Stadları oyuna eklensin(ama stadlar gerçeğinin aynısı olsun,ör;Westfalen'in renklerini sarı-lacivert yapıp sürmeyin lütfen aynısı olsun)
4-Stadlarda meşale olayı artsın
5-Tribün şovları olursa müthiş olur ör;FB'ye özel Şükrü Saracoğlu'nda maraton tribününde Republic Of Fenerbahçe bayrağı açılsa müthiş olay!
6-3 büyükler taraftar sesleri eklensin ama şu durum olmasın deplasmanda seyirci Fener diye bangır bangır bağırmasın lütfen
7-Gol olduğunda müthiş bir goooollll! sesi kopsun PES5'te ses çıkmıyo
8-Top rakipteyken ıslık olsun
9-Menü %100 Türkçe olsun
10-Menü müzikleri kaliteli olsun yabancı öneriyorum(50 Cent feat.Mobb Deep-Outta Control,The Game feat.50 Cent-How We Do,Sean Paul-We Be Burnin',Terror Squad-Lean Back gibi)
11-Türkçe spikere birtek ben karşıyım galiba,olmasın derim çünkü saçma sapan oluyor ör;savunma araya girdi diyor ki arkada adam yok Şahsen ben kendim oynadığım maçı anlatıyorum müthiş gaz oluyo herkese öneririm.Ancak çok kaliteli bir spiker hoş olabilir
12-Futbolcu editleri özenli olsun(Appiah'ın çoraplarının düşük olması gibi)