**Eğer yapabilirseniz lütfen japon spiker değilde Türk spiker futbolcu isimlerini söylesin.**
+menü müziklerierine de dikkat ederseniz sevinirim ve bide ( ben gs'lıyım) lütfen hakan şükür tarzı şeyler ana menü resiminde yer almasın.orjinali kalsın daha iyi.
+ nostalji Türkiye fikrinide cok tuttum...
Basarılar :)