Sevgili Black God kardeşim yaptığın yama çok güzel olmuş, Wolf dahil pek çok yama denedim, ama Weturka06 kesinlikle en iyisi, yapımında emeği geçenlerin tümüne teşekkür ediyorum, emeğinize, yüreğinize sağlık.. Süper BJK, FB ve GS iyi fikir, ama ben de Metin Oktaylı, Cemilli kendi süper takımlarımı edit etmeyi istiyorum. Ancak yama ile değiştirilen takımları editleyemiyorum. Bunu nasıl yaparım, bir yolu var mı, yoksa yama ile değişen takımları editleyemiyor muyuz.. Bir de yamayı yaparken hangi programlardan yararlandınız, yazarsan çok memnun olurum. Son söz, bence de bir gün o kupaya tekrar gideceğiz ve o gün o kupayı alacağız..