Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho
Orjinal Mesajı Yazan: memetevci
Bu site fenerbahçe taraftar sitesimi?,bakıyorumda bütün yoneticiler fenerbahçe ile ilgili patchaler vs vs vs ler cıkarıyor,dogrusu beni pek mutlu etmedi,bu yüzden indirmeyecegim...
Milletin yamalarini kötüleme!
Indirmessen indirmessin zorla indirceksin diye birsey yok!!
Adam gibi konus sanane hangi takimi tutarsa tutar seni ne alakadar ediyorki???
Ben yamaya bişey demedimki,patchin fotosunda fenerbahçe ile ilgilil fotograf var,halbuki cıkacak olay Türkiye ile ilgili,toplu bi foto olsa benim için daha bi güzel olur,rengini belli etmek kimseyi memnun etmez,üstelik bu sitede yonetici isen,yamayı kotuledigim falanda yok,sadece bu konu hakkında eleştiri yaptım,öle doogru konus falan diyemessin,adam gibi hiç diyemessin