nuxhee ya sizin yamalarınız çok çok iyi de başka bir sitenin yaptığı yamalar aynı özelliklere sahip olmasına rağmen daha az yer kaplıyor bunun sebebi nedir?
Venom büyük ihtimalle (kesin diyebilirim); TÜRKÇE SPİKER dendir. WeTurka'de Türkçe spiker bulunduğundan ve bu dosya yaklaşık 250 MB olduğundan daha fazla yer kaplaması nrmal
Black God Hiçbir türk sitesi bizden iyi yama yapamaz , Çünkü tr deki en iyi face ci bizde , en iyi formacılar bizde , tek spikerde bizdeydi ,
Venom reklam yapmayalım:):):) gerçekten Türkiye'nin en büyük PES sitesi SOCCERCENTER.NET bunun için herkese teşekkür ediyorum....
capoxfile ibo #11 yabancı sitelerde inanılmaz yorumlar alıyor.. Kısacası rakipsiz... helal... oyunu renklendiren başta #11 ibo ve juce 'a sonsuz teşekkürler... Bide we turca yı hazırlayan Black God a, fenerbahçeyle ilgili abartılar yapmadığı sürece :)
capoxfile re : hangi yabancı sitelerde? capoxfile, hangi yabancı sitelerde ibo'nun faceleri için yorumlar. link bu... http://www.soccergaming.tv/forumdisplay.php?f=146
finishim saol ya baska bisey sorayım şimdi bu superpathc.goldpatc vs vs bisürü bişeyleri tekrar tekrar yükleyip siliyoruz.Bu we turka da ne olcak. Yani goldpatch falan hikaye mi olacak
Gökhan Yeri burası değil ama ya ben bu soccergaming formunda mesaj yazamıyorum üyeliğimi aktif yaptığım halde acaba neden ? :S
ariturka Sevgili Soccercenter Üyeleri, Ben We Turka 06'yı nerden ve nasıl indireceğimi bilmiyorum... Bana yardımcı olursanız sevinirim...