Orjinal Mesajı Yazan: Black God
Muhtemelen öyledir
dostum bununla bu kadar uğraşıyorsunuz.
çıkmasına muhtemelen daha çok var
gold patchla hiç uğraşmayıpta direk bu patch çıksaydı çok daha iyi olmazmıydı..
şimdi ben master lige başlasam başlayamıyorum.
option file değişince herşey karışacak..
gold patchle hiç uğraşmadan buna başlansaydı bu zmanlarda bitmiş olurdu..