Orjinal Mesajı Yazan: musty
ya zoro başka zaman dersiniz ss olmayan topic açmasın die sen de burda o duruma düştün..hikaye uzadıkça yalan sölüyo izlenimi doğuyo belki doğru söylüyosun ama sana yalancı diyenlere de sert çıkma hakkın yok senin yapman gereken yalan söylemediğini ispatlamak..teknoloji gelişti artık cep telefonu webcam dijital camera falan vardır biriyle resmini çek işte
not: aklıma bi de bişe takıldı pes3 ve pes4 cdsiz çalışıyodu zoro nun dediğine göre pes5 cd siz çalışmıomuş...?
1. gordugun gibi ben topic felan acmadim Sadece merak eden arkadaslar vardi onlarla paylastim !
2. teknoloji ilerlemis ola bilir o dedigin seylerde olmus ola bilir ama bende yok oyun arkadasda gittim 45 dk felan oynadik sona gittik kitap almaya .. hic aklima ole resim felan cekmek gelmedi cunku kimseyi inandirmak gibi bi isim yok inanan inanir inanmayan inanmaz hic umrumda degil anlata biliyor muyum ?
3. kardesim sen korsan aldigin icin bilemessin bu orjinal oyunlarda PC te cd takmadan oyun acilmaz CD ister ama bunu onlemek icin NO CD CRACKlar vardir ve bunla cd siz aca bilirsin ama oyun yeni ciktigi icin henuz NO CD cracklari yok mecbur cd gerekiyor acmak icin ...