Mc.Speedy Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) Abi Kusura Bakma Gerçekten Çok Haklısın 2 TopicDe Yaptım :( Ama Bizde Mod olsak bazen oluyor Herkesden Özür Diliyorum...Hatalıyım.....:mad: :( Bu Arada Tşk EderiM Sana..... Gel Bizde Barışalım :)
Chaser_BJK Orjinal Mesajı Yazan: gostik y aoyun cıktımı??..torrent sıtelerındekı 1.27 mb mı ne onlar fake mı bırı soleyebılırmı?? büyük ihtimal fakedir,yada ps2 dir gerçek olsa şimdi korsanları çıkmıştı çoktan..
e.c.i ya bu oyun hiçbiyerde yok online satış yapan yerler bile 28 ekim yazıyo zoro bu ingilterede çıkan oyun kampanyamı eskiyi getir yeniyi götür hesabı yoksa normal satış yapılıyomu ?
Sakin1NR Almanyanin cesitli yerlerinde bugünden itibaren piyasalarda. buyrun kaniti http://www.snookercorner.de/DSC00080.JPG Benim kaldigim sehirde (Dortmund) ise Carsambadan itibaren satisa cikacak.. Hasan Sas (11) tebrikler güzel kardesim, insallah hep böyle oluruz..
Hasansas1905 yaw kafam allak bullak oldu.oyun Çıktıysa torrentvb paylaşım programlarına düşmüştür.Link bulna varsa özelden bi zahmet:)
Mc.Speedy Orjinal Mesajı Yazan: Sakin1NR Almanyanin cesitli yerlerinde bugünden itibaren piyasalarda. buyrun kaniti http://www.snookercorner.de/DSC00080.JPG Benim kaldigim sehirde (Dortmund) ise Carsambadan itibaren satisa cikacak.. Hasan Sas (11) tebrikler güzel kardesim, insallah hep böyle oluruz.. Hep Böyle Olalım Tabi..Bazen oluyor diyoz olmuycak bundan sonra;) Bide Almanyada arkadaslar dedi bana tanıdıklarım var zaten ora doğumluyum gidip gelirim haberim olur yani ......
Battousai Ya beyler bilmiyorum yanlış mı hatırlıyorum ama buralarda bi yerde okumuştum oyunun orjinali 17 $ mı ne olacakmış bu doğru mu ?
sefillik Orjinal Mesajı Yazan: Battousai Ya beyler bilmiyorum yanlış mı hatırlıyorum ama buralarda bi yerde okumuştum oyunun orjinali 17 $ mı ne olacakmış bu doğru mu ? yok baba keşke öyle olsa o resimdeki çocuk 39€ almış oyunu.:(
bigbigmen http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000AQ86VY/qid=1130184524/sr=2-2/ref=sr_2_27_2/202-9107182-5633446 burda var arkadaşlar
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: Emir99 son 3-4 gün bu günü saymassak 3 gün kaldı Yarın salı - çarşamba - perşembe ve cumaaaaaa PES5. Millet almış oynuyo sen hala gün sayıyon :D