Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx
zoro sakın yanlış anlama ama ingilterede çıkmış olsaydı (çıktı diyon)çok torrente düşerdi veya edonkey,ares gibi paylaşım programlarına bunda bi çelişki yokmu abi ha :eek: :rolleye3:
1. edonkey , ares gibi paylasim programlarinda taa 4 ay once bile cikti zaten !
2. torrent fazla kullanmam zaten cikmis cikmamis niye cikmamis cikmisssa niye cikmis bielemem !!
3. ayrica ben niye yalan solim ? benim kazancim ne olur ? bi adam gibi dusunun ! benim ayrica kimseyi inandirmak gibi bi mecburiyetim yok .. bu ne bole artiz artiz banlarim felan ? burda kamera olsada ceksem her bus da her kosede esek kadar pes5 posterleri cikti diye felan ...