yas konusuna gelelim ! :D 16 diil 18 .. ama 20 yaptim duz hesap :p
EVEETTTTT oyuna gelelim ...
beyler gittim alacaktim adamlar sadece ilk gun kanpanya yapmis PES4 getirine eskiyisini bu pes5 19.99 diye felan dedim .. bugun gittim .. adam dedi ki 34.99 .. hayda dedim para yok .. ondan sona arkadas aradi p.tesi test var dedi su kitap almamis lazim felan mecbur parayi kitap'a verdim yani bu aralar alma sansim kalmadi ...
EMMMEEEEEEEEEEEE ..
bugun arkadas almis gittim onda oynadim :p :p :p
sorulariniz varsa yazin cvplarim ama kesinlikle 1. demodaki gibi olmus ama faullerde biras daha avantaj veriyolar ... ( sirefsiz vermedi oyunu NO CD yok ben nasi oynucam dedi :D )