Battousai Bu sefer benden ilk mesaj 8 gün kaldı hayırlı olsun :D ama 21 ekim iddiaları var belli değil belkide 2 gün kaldı :) olsun gene ilk mesaj benden :D
e.c.i :eek: ben kendi bilgisayarımın saatine göre atmışım mesaj kazma gibi duruyo orda :D:D:D siz 8 sayın erken çıkarsa ne mutlu bize :p
Tava Pes5 PC Çıkış tarihi:28 Ekim 2005 Link ekte. http://uk.gs.konami-europe.com/game.do?idGame=88&idGamePlatformInfo=130 7 gün kaldı yani.
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: Tava Pes5 PC Çıkış tarihi:28 Ekim 2005 Link ekte. http://uk.gs.konami-europe.com/game.do?idGame=88&idGamePlatformInfo=130 7 gün kaldı yani. evet arkadaş haklı . pc için resmi çıkış tarihi 28 ekim olarak yazılmış. anca dağıtıcılardan bi şekilde oyun sızarsa ve nete düşerse erken elimizde olur.
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo cikti cikti cikti cikti :p :p :p bugun gordum yarin alacam insallah . vallamı zoro yalan değil demi bak koşcam hemen çarşıya:D pauapau
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo tabi kapagina bile dokantim cok guzel yapmislar kapagi yumsak yumsak :p :p :p tam olarak sen nerdesin konum bildir :P n-force da çıkmadı gözüküyo :rolleyes:
ZoRo England / London / North Finchley :) oke :D ayrica yalan solicek halim yok inaninda demiyom ben gordugumu soluyom ..
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo England / London / North Finchley :) oke :D ayrica yalan solicek halim yok inaninda demiyom ben gordugumu soluyom .. ok diğer toopikteki arkadaşda yamıştı pesrşembe çıkcağını demkki doğruymuş :D :eek: :drapeau: :drapeau: :applause:
ZoRo bir daha ciddi misin ? cikti mi ? dogru mu ? valla mi ? gibi soru soranlari vurrum ona gore :p :p
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: musty allah çıkmış valla ne zaman gelcek bu yaw kalpten gitcem oyun satışa sunulduğuna göre ingilterede belki bu akşam koyarlar paylaşım sitelerine(torrent vs) :rolleyes: :eek: :cool: