Orjinal Mesajı Yazan: goti
ticaret tecrübeyle bütünleşip bunun yanına parada eklenince yakın gelecekte ben sana gülerim iyi oynanabilirlik yapmak sorun değil ea dünyayı satın alacak senin haberin yok dikkatli bakarsan gameplayde gelişim sürecinin sona yaklaştığını görürsün.bu senede daha gerçekçi oynanabilirlik sunan konami daha fazlasını yapamadan fifanın onu bu konuda yakaladığını göreceksin.zaten diğe her konuda kmlerce önde olan fifa oyunu bu seviyeye çok yakın zamanda geldiğinde pes falan demeyeceksin eminim buna .üstünlükleri sıralarsak şu an bile fifanın daha üstün olduğunu görürsün.oynanabilirlik bakımından bile bu yıl fifanın oynanamayacak bir oyun olduğunu kimse savunamaz teknik anlamda tabiiki bu teknik anlamında pes daha iyi ve benimde bu açıdan baktığımda fifadan daha bi çok severek oynadığım ve yapımcılarını dahi olarak nitelendirdiğim bir oyun olsa da gelişen durumlarda bu olay kesinlikle tersine döner diyorum.aslen içten içe birçok insanın aklından geçen ve istediği şeydir bu zira fifa ismi pes isminden çok daha iyi bir isim diğeri sanki futbolun yan kuruluşu ve iç yapısına bakıldığında da bunu kanıtlar nitelikte özellikler gösteriyor.ama bana sorarsan şimdi sen ençok hangisini oynayacaksın bu sene dersen ben muhtemelen pes diyeceğim sana.zaten benim bahsetmek istediğim konu da başka idi
Sana katılmıyorum,ps3'e çıkacak olan ilk pes'te(bu muhtemelen pes7 olacak)asıl devrimi yapacaklar.Bunu ben söylemiyorum konaminin yapımcıları söylüyor."yapmak istediğimiz pek çok yenilik var ama şimdilik bekliyceksiniz" diyorlar.Ayrıca grafiksel anlamda+oynanabilirlik anlamında mükemmel seri asıl o zaman başlayacak.Yani FİFA yıllarca aynı oyunu piyasaya sunarken bile zevkle oynayan arkadaşlar,oyunda bu sene gelişme görünce birden inanılmaz mutlu oldular ve aç tağuğun kendini buğday ambarında sanması:) misali FİFA'yı PES'le kıyaslamaya hatta;FİFA'nın daha iyi olduğunu söylemeye başladılar ama;onlarınki sadece umut gerçekler çok farklı!Ne demek istediğimi iki sene sonra daha iyi anlıyacaksın.