e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: asenol 5 güün kaldıı 21st october sitede yazıyo konamideeeee:):):):D KONAMİ NİN BAŞKA RESMİ SİTESİMİ VAR AL İŞTE RESMİ SİTEDE YAZAN BU VARSA SENDE GÖSTER
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry KONAMİ NİN BAŞKA RESMİ SİTESİMİ VAR AL İŞTE RESMİ SİTEDE YAZAN BU VARSA SENDE GÖSTER İşte son nokta ! :)
sure Arkadaşlar bir sorum olacak cevaplanırsa sevinirim. Ben ve 2 arkadaşım bu PES 5'i ortak birleşip orjinalini almak istiyoruz online sorunsuz oynayabilmek için. Üçümüz de sorunsuz bir şekilde oynıyabilirmiyiz acaba . Fikri olan varsa bir cevap yazsın .
e.c.i daha oyunu görmedik ki ne fikir yürütmemizi bekliyorsun ama PES4 den daha ii bir online modu olacak ve TTnet de hızını yükseltiyo sorunsuz oynarız sanırım :D
sure arkadaşım soruyu yanlış anladın galiba benim sorum tek orjinal CD den oyunu üç bilgisayara kurup kuramıyacağımız . Yani bir orjinal CD alıp 2 kopyasını yapmayı düşünüyoz. Olay anlaşılmıştır inşallah.
e.c.i 3 kişi 1 oyunu kullanacaksan bu işin orjinal bi tarafı kalmıyo zaten diğer 2 kişi korsan kullanmış oluyo :D yanlış bilgilendirmek istemem ama sonuçta bi farkı olmaz
Fanatik55 arkadaşlar şimdi bu oyun 20 ekimde çıkıo desem 20 ekimde çıkmayınca :( üzülecegim ama 28 ekimde çıkıo desem ve 20 ekimde çıksa sevinçten çıldırırım :D ben siz 28 ekimi bekleyin 20 ekimde çıkarsada seevinirsiniz
ZoRo **yauf ben IDDALASARAK 20 sinde cikacak demiyorum yanlis anlamayin yani burada en buyuk game shop'a gittim KONAMI yazi dagitmis game shoplara 19 unda game shoplarda olacakmis 20 sinde raflara koya bileceklermis .. adamlar siparis bile aliyo 20 sine diye ... 29.99 ... gene paraciklar gidecek yauf :D :D **
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo yauf ben IDDALASARAK 20 sinde cikacak demiyorum yanlis anlamayin yani burada en buyuk game shop'a gittim KONAMI yazi dagitmis game shoplara 19 unda game shoplarda olacakmis 20 sinde raflara koya bileceklermis .. adamlar siparis bile aliyo 20 sine diye ... 29.99 ... gene paraciklar gidecek yauf :D :D Taş çatlasa cd başı 2 Ytl ;) Oyun,Program,film,mp3 :p :p
digimax bence daha da erken çıkacak bu oyun 11 günden daha önce,yada benim canım öyle istiyor:D hadi hayırlısı;
e.c.i kimsede sabır kalmadı :D 11 dielim erken çıksın fanatik55 tebrix BU ARADA ARTIK PES4 OYNAYAN VARMI? ben demo çıktıktan sonra hiç açmadım :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry kimsede sabır kalmadı :D 11 dielim erken çıksın fanatik55 tebrix BU ARADA ARTIK PES4 OYNAYAN VARMI? ben demo çıktıktan sonra hiç açmadım :D :D
yasinatalay1905 Bende demoyu indireli 3 gun oldu hiç pes4 ü açmadım Ev arkadaşlarım aç da karşılıklı oynayak diyolar ben gene de açmıyom pes5 açıyom hepsini yeniyorummmmmm
goti sezon yarılandı bu salaklar oyunu ne zmzn çıkarıyo.bide gör kadrolar 10 senelik bi halt da yok oyunda demodan farkı ikinci yarı var.ticaretten anlamayan konami diycem ama gerçi pesin şu anki futbol sezonuyla alakası olmadığı ve uzaydan gelen ligleri olması dolayısıyla (masrter lig) sezon sonunda da çıksa sorun değil.oyunda sadece iyi maç ypılıyo geri kalan herşet dünya dışı...(ligler vs vs vs vs vs)neyse bu da kafi çıkarsa oynarız