Miln ewt arkadaslar pes 5 in pc ye çıkmasına 13 kaldı ben fifa 06 yı almadım we pes 5 i 999999999999999999 gözle bekliyorum ya siz????:sly: :sly:
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: Miln nerde war arkadasım ben göremedim:@:@ başlık aynı olmasada içerik aynı :D
âİ£T10 Yarında ben açcam bitane.... :D :D :D Büyük Güne 18 Gün kaldı... :p :p :p Hergün için bi konu ;)
pman_714 Çııııık PES 5 ÇIIIIIIIK :P Yaw bi çıksa kapicam kendimi eve. ben idareten fifa 2006 oynuyorum. Ama PES 5 bi çıksın suratına bakmicam FİFA'nın :D PES'deki topların fiziğini özledim valla :D
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry :biggrin2: 12 gün kala ilk mesajı ben atayım hayırlı uğurlu olsun :icon_lol: Bende ikinici mesajı atayım bari vay be çok meşhur oldum :D:D:D:D:D:D :p :p :p :p
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Bende ikinici mesajı atayım bari vay be çok meşhur oldum :D:D:D:D:D:D :p :p :p :p :applause:
ZoRo 5 gun ... 20 sinde cikacak yauf ... gittim sordum game shop adamlara yazi gelmis 20 sinde cikacak diye ... siparis bile alyolar .. kos koca game shop zincirleme .. sallicak degil ya ?
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo 5 gun ... 20 sinde cikacak yauf ... gittim sordum game shop adamlara yazi gelmis 20 sinde cikacak diye ... siparis bile alyolar .. kos koca game shop zincirleme .. sallicak degil ya ? doğru ;) :)
programmer Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo 5 gun ... 20 sinde cikacak yauf ... gittim sordum game shop adamlara yazi gelmis 20 sinde cikacak diye ... siparis bile alyolar .. kos koca game shop zincirleme .. sallicak degil ya ? Konami'de 28'inde çıkacak diyo. Koskoca Konami sallıcak değil ya :D:D;) :p
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: programmer Konami'de 28'inde çıkacak diyo. Koskoca Konami sallıcak değil ya :D:D;) :p Sonuç ne o zaman ya 20'si mi 28'indemi :)