skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Size net bir çıkarım yapıyorum .... Adamlar açıklamalarında diyorlar ki , 29 milyonluk 256 tarifesi 512 olacak,yani 49 luktan bahsetmiyor,üstüne basa basa 29 diyor. Ki bu telekomun işine gelecek,sınırlı internetin bağlantı hızının artması hiç bir şeyi değiştirmez .Daha fazla mb kullanınca sınırlı kullanıcılar,telekom daha fazla kazanacak. ama 256 sınırsızlarda böyle bir uygulama olmayacak gibi görünüyor,adamların yazılarını dikkatli okursanız anlarsınız,telekom laf oyunu yapmış ,olay bundan ibarettir,hepimize kazık attı. dediğin doğru olabilir ntv'deki haberde de net birşey yok :confused: http://www.ntvmsnbc.com/news/345351.asp
rapper Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 Minimum ADSL hızı, 512 kbps olacak Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, ADSL olarak tanımlanan geniş bant hızlı internet uygulamasında, aylık ücreti 29 YTL olan hattın hızının, 2 katına çıkarılacağını bildirdi Yıldırım, gazetecilere yaptığı açıklamada, son bir yıldır çok yaygın olarak kullanılan ADSL sisteminde telefonla birlikte data ve görüntü iletişiminin de aynı anda yapıldığını söyledi. ADSL sisteminin yenilendiğini belirten Yıldırım, şöyle konuştu: ''Türk Telekom, ücreti 29 YTL olan ve asgari hızı 256 Kbps olan aboneliği, 1 Kasım'dan itibaren 512 Kbps'ye çıkarıyor. Bu yarı yarıya ucuzlama anlamına geliyor. Aylık sabit ücret 29 YTL idi. Hızın iki katına çıkmasıyla birlikte hizmet yüzde 100 ucuzluğa tekabül edecek.'' Verilecek hizmetle aynı sürede daha fazla bilgiye ulaşılabileceğini ifade eden Yıldırım, ''Abonelik ücretinde fiyat artışı olmayacak. Bu internetin yaygınlaşması bakımından önemli'' dedi. kalk ve savaş....adamım başlığı oku ne yazıo işte orda...
Amorph Ben forumlardan birinde 256k sınırsızlar devam edecek, kotalılar 512k / 3gb -> 29 YTL, 512k / 6gb -> 49 YTL, 512k / 9gb -> 69 YTL şeklinde bölünecek diye okudum. Ne kadar doğrudur bilemem.
rapper Orjinal Mesajı Yazan: GaNgBoY Ben forumlardan birinde 256k sınırsızlar devam edecek, kotalılar 512k / 3gb -> 29 YTL, 512k / 6gb -> 49 YTL, 512k / 9gb -> 69 YTL şeklinde bölünecek diye okudum. Ne kadar doğrudur bilemem. abi olurmu öyle şey ya saçmalık olr o zaman devam etsin böyle yaa 512 ce 3gb ha ilerlesinler artık bu ne ya
skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: GaNgBoY Ben forumlardan birinde 256k sınırsızlar devam edecek, kotalılar 512k / 3gb -> 29 YTL, 512k / 6gb -> 49 YTL, 512k / 9gb -> 69 YTL şeklinde bölünecek diye okudum. Ne kadar doğrudur bilemem. İnşallah böyle değildir, böyleyse çok saçma olur
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: rapper kalk ve savaş....adamım başlığı oku ne yazıo işte orda... 'mininum internet 512 olacak lafını başlığı açan üye kendi yazmış,açıklama yazan sitelerde böyle bir ifade yok'.dediğim doğrudur,merak etme.
CANARY 54 512/3gb olursa çok saçma bişi olu bide bu 256 kotasız olanların 256 kalacağına imkan vermiyom çünkü adamlarf portları ona göre değiştirecek 256 port kalmayacaktır büyük ihtimalle;)
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: CANARY 54 512/3gb olursa çok saçma bişi olu bide bu 256 kotasız olanların 256 kalacağına imkan vermiyom çünkü adamlarf portları ona göre değiştirecek 256 port kalmayacaktır büyük ihtimalle;) 1 kasımda inşallah senin dediğin gibi olur,ama telekom bu ,herşeyi bekliyorum.
rapper Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas 'mininum internet 512 olacak lafını başlığı açan üye kendi yazmış,açıklama yazan sitelerde böyle bir ifade yok'.dediğim doğrudur,merak etme. neyse ama inşallah başlık gibi olr
tayyiphan Orjinal Mesajı Yazan: kamil07 bence de 256 kalmaz hepsini 512 yaparlar(inşallah) katılıorum(+1)
rapper Orjinal Mesajı Yazan: Pizarro bencede hepsi 512 olur sonunda beee 128den 512 ye zuhahaha manyakkkk ;) :D 128 den 512 ye o da güzel ha şansa bak
PainkillerEvr3n İnşallah başlık gibi olur.Ben 256k ile sn de 24-25kb download edebiliyorum.512 olunca snde ne kadar download edebileceğim.
PainkillerEvr3n Şimdi ntvmsnbc de okudum 256ların 512ye çıkacağını söylüyor.Ama kotadan bahsetmiyor. http://www.ntvmsnbc.com/news/345351.asp
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: PainkillerEvr3n Şimdi ntvmsnbc de okudum 256ların 512ye çıkacağını söylüyor.Ama kotadan bahsetmiyor. http://www.ntvmsnbc.com/news/345351.asp Haber Cuma gününün ve bu haber diğer sayfada var tartışılanda bu zaten !
PainkillerEvr3n Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Haber Cuma gününün ve bu haber diğer sayfada var tartışılanda bu zaten ! Sağol yani ben de sana bunu sormuştum zaten.