Size net bir çıkarım yapıyorum ....
Adamlar açıklamalarında diyorlar ki , 29 milyonluk 256 tarifesi 512 olacak,yani 49 luktan bahsetmiyor,üstüne basa basa 29 diyor.
Ki bu telekomun işine gelecek,sınırlı internetin bağlantı hızının artması hiç bir şeyi değiştirmez .Daha fazla mb kullanınca sınırlı kullanıcılar,telekom daha fazla kazanacak. ama 256 sınırsızlarda böyle bir uygulama olmayacak gibi görünüyor,adamların yazılarını dikkatli okursanız anlarsınız,telekom laf oyunu yapmış ,olay bundan ibarettir,hepimize kazık attı.