fransa 4 attı ama en az 10 atılabilecek maçtı... O cisse denen öküz en az 5 tane karşı karşıya kacırdı,govou da bi 4 5 tane.. giuly bi tane altıpastan vole ıskaladı oturtsa kaleciyi sokardı.., zidane ve wiltord gercekten super oynadılar ne de olsa eski topraklar :)
Rakiplerimize gelince ne norvec ne isvicte gelsin... KArdesim biz sıcak ulke takımı istiyoruz artık... Camurda balcıkta deil ÇİM üzerinde mac yapmak istiyoruz... Slovakya en iyi ihtimal gibi gozuktu ama bugun kuralar çekiliyor ve benim içimde Norveç çıkacak gibi kötü bir his war.. İyreniyorum artık norvec ismini duyunca o trömsö deki mactan sonra..