Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: SoniC Benimde dikkatimi çekti.Takımında sanki ofansif oynuyo hamit,? Ya hakketen ya Hamit Schalke'de sağ kanatta Milli Takımda defansın sağında oynuyor:confused:
erdim_1907 Ya abiler, sizde maca bakarken Spiker varmiydi?? Ben almanyada kaliyorum ve macta spikeri hic duymadim, mac sessiz sedasiz baktim. Böyle de macmi olur ya ? zaten türkiye kötü oynadi, macin tadi hic kalmadi :(
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: erdim_1907 Ya abiler, sizde maca bakarken Spiker varmiydi?? Ben almanyada kaliyorum ve macta spikeri hic duymadim, mac sessiz sedasiz baktim. Böyle de macmi olur ya ? zaten türkiye kötü oynadi, macin tadi hic kalmadi :( Deplasman maçları genellikle öyle oluyo maçın hiç bi zevki olmuyo napalım bizde katlanıyoz:sly:
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Deplasman maçları genellikle öyle oluyo maçın hiç bi zevki olmuyo napalım bizde katlanıyoz:sly: Deplasman önemli değil A milliler rakibi kadıköy de 5 ler yollar
erdim_1907 abiler baraj maci yani kadiköyde mi oyananacak? ve nezaman kura cekilecek? yoksa rakip bellimi? erdim_1907
Kokane Cuma aksami. Insallah slovaklar cikar... dicem... Letonya geldi aklima. Norvec simdi nasil bilmiyorum ama bi ara baygi iyidiler. Orta takim rusyami ciksa acaba...