Yani şu takımda ilk yarıda belki kimse mükemmel değildi ama çok bariz sırıtan 2 adam vardı:Okan ve Ümit Özat.Fatih Terim yanlışın 1'inden döndü ama her seferinde bu adamı oynatarak hatasını tekerrür etti.İlk yarıda aynı Kaka'nın 5 kişiyi çalmlıyıp attığı gole benzer bir pozisyon vardı ve Ümit yine baktı müdahale etmeden.Yeter artık Terim oynatma şu adamı:mad: