TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: TheFahrix Arnavutluk'u da yenemeyeceksek Dünya Kupası'na hiç gitmeyelim daha iyi. Yok yok gitsek daha iyi... :) Terim de öyle dedi iddialı konuştu bakalım inşallah kazanırız
rapper Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR türkiye:3 arnavutluk:1 dakia 37:nihat 53:tümer 90+:ibrahim akın helal olsun dicem var ya...dakkaya kadar tahmin de edilmezki beaa:D
typhlosion oda benim yeteneklerim hocam :) dikkat edin dakikalara bu arada onlar golu 65de atacaklar :D
SoniC Böyle oynamaya devam edersek 2.yarıda yenemeyiz.Danimarka bastı parayı heralde arnavutluğa :) ne biçim oynuyolar öyle...bizimkilerde her bu tip maçda olduğu gibi uyuşuk kaldılar. bknz:Letonya,Tromso...
NORTON ILK YARI SONU SONUCLAR .... Arnavutluk 0-0 Türkiye Yunanistan 1-0 Gürcistan Kazakistan 0-0 Danimarka Puan Durumu... 2.Türkiye 21 Puan +13 Av. 3.Yunanistan 21 Puan +5 Av. 4.Danimarka 20 Puan
Geyiq Team **walla iğrenç oynuyoruz hele o volkanın elinden kaçırdığı pozisyonda yüreğim ağzıma geldi**
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker alıcaz ama farkada gidebiliriz :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D yaw abi dua edin durum boyle diil , yoksa cok yenecektik
ç@rşı_kartalı ama insallah yenersiniz yaw :( ne yunanlar ne danimarkalilar gitmesin. hadi be kardesler attin bi gol artik :,(
NORTON Orjinal Mesajı Yazan: ç@rşı_kartalı ama insallah yenersiniz yaw :( ne yunanlar ne danimarkalilar gitmesin. hadi be kardesler attin bi gol artik :,( Attik sonunda iyi dileklerin icin sagol ama Batirmayin yaw Kalpten gidecem...