YAW SIZIN YAPTIGINIZDA ISMI. BENCE EN KÖTÜ GOLLERI KOYSANIZ DAHA MANTIKLI OLUR:
FIFADA GÜZEL GOL ATMAK TA NEKI: ZATEN FRIKIKLER TAM PENALTI GIBI: GÜZEL GOL ATMAK ICIN ÖZEL CABA SARF ETMEYE GEREK YOKKI: FIFAYI AYDA YILDA BIR OYNADIGIM HALDE BILE HER MACTA HARIKULADE GOL ATIYORUM; HER 2 FREEKICK IMDEn BIRI DE GOL OLUyor.
sanki güzel birsey becerdinizde buraya utanmadan videosunu koyuyosunuz?
asil o attiginiz gollleri pesdede atinda görelim.
iddaa ya varmsiniz hicbir fifaci pesde freekickten gol atamamistir(zaten beceremedikleri icin fifa oynuyorlar)
sakasaka ortaligi germek istemem ancak gercektende yaptiginiz cok sacma_______