raco55 arkadaşlar fifa06 da attığınız gollerin güzel olduğuna güveniyorsanız buraya save dosyalarını gönderin bakalım ben daha atamadım ama hep kıl payı kaçıyo LÜTFEN BAŞKA KONU AÇMAYALIM...
xxxxxxxxxxxxxxxx buyrun benden 2 tane ikisinide aynı yöntemle,aşırtarak attım :hihi: :hihi: :cool: :cool: http://rapidshare.de/files/5945859/E._Replay_-_SISE.html http://rapidshare.de/files/5945868/E._Replay_-_SISE2.html
GoGo21 Buyrun iki tane (bence) sahane goller`de benden.... :D Link">http://rapidshare.de/files/5978507/E._Herhaling_-_Herhlg.html>Link1 Link">http://rapidshare.de/files/5978556/E._Herhaling_-_Herhl2.html>Link2 Yorumlarinizi da beklerim elbette :D
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ buyrun benden 2 tane ikisinide aynı yöntemle,aşırtarak attım :hihi: :hihi: :cool: :cool: http://rapidshare.de/files/5945859/E._Replay_-_SISE.html http://rapidshare.de/files/5945868/E._Replay_-_SISE2.html asirtma hangi tuslarla oluyo??
AnkA_ua http://rapidshare.de/files/5995228/E._Replay_-_UMIT.rar.html -Bu da benden olsun- **Kaleci kale atışını kullandı.orta alanda Heinz topu karşıkladı, ceza sahası ön çizgisine doğru, orada Ümit karan topa gelişine sert bir vuruş **Ve mükemmel bir goooolll**
raco55 Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21 Buyrun iki tane (bence) sahane goller`de benden.... :D Link">http://rapidshare.de/files/5978507/E._Herhaling_-_Herhlg.html>Link1 Link">http://rapidshare.de/files/5978556/E._Herhaling_-_Herhl2.html>Link2 Yorumlarinizi da beklerim elbette :D abi senin goleri izleyemedim ya replaya attım aam göstermedi
raco55 Orjinal Mesajı Yazan: mega2005 http://rapidshare.de/files/5995228/E._Replay_-_UMIT.rar.html -Bu da benden olsun- **Kaleci kale atışını kullandı.orta alanda Heinz topu karşıkladı, ceza sahası ön çizgisine doğru, orada Ümit karan topa gelişine sert bir vuruş **Ve mükemmel bir goooolll** baba golünü izledim ama senin ilk avut pozisyonunda gol olmuş hakem vermemiş ama golünde güzel he helal olsun bende ceza sahası dışından attım ama buraya koysammı fazla güzel değil ama
AnkA_ua Orjinal Mesajı Yazan: raco55 baba golünü izledim ama senin ilk avut pozisyonunda gol olmuş hakem vermemiş ama golünde güzel he helal olsun bende ceza sahası dışından attım ama buraya koysammı fazla güzel değil ama yok baba o ilk gole hakem ofsayt dedi bende intikam aldım :) yorum için saol...
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: soulfly save dosyalarının nereye kaydolduğunu söylerseniz sizi iki müthiş golle ödüllendiricem :p BelgelerimFIFA 06 klasörü içindeki E. Replay - ..... isimli klasörler kaydettiğin goller.. --- Umarım beğenirsiniz ;) http://rapidshare.de/files/5716898/Van_Bommel.wmv.html
TaLisFanG arkadaşlar ben gol atmadım ama yedim biraz komik oldu http://rapidshare.de/files/6084185/E._Replay_-_HATA.html işte burda da voleyle attığım bir gol çok güzel izleyiniz http://rapidshare.de/files/6084290/E._Replay_-_VOLE.html
raco55 Orjinal Mesajı Yazan: Exvision BelgelerimFIFA 06 klasörü içindeki E. Replay - ..... isimli klasörler kaydettiğin goller.. --- Umarım beğenirsiniz ;) http://rapidshare.de/files/5716898/Van_Bommel.wmv.html helal olsun voleyi iyi oturtturmuşsun
raco55 Orjinal Mesajı Yazan: TaLisFanG arkadaşlar ben gol atmadım ama yedim biraz komik oldu http://rapidshare.de/files/6084185/E._Replay_-_HATA.html işte burda da voleyle attığım bir gol çok güzel izleyiniz http://rapidshare.de/files/6084290/E._Replay_-_VOLE.html dostum replayları fifa06 klasörü altında kendi klasörüyle birlikte upload edersen daha iyi olur replay klasörü içindeki replayı değilde replay klasörü nün kendisini upload edin daha rahat izleriz diğer şekilde çok zor oluyo
Lvnt_Asn hocam bunu için bana bi program önerinde bende bi video werim güzel bi kac gol war elimde....
soulfly Orjinal Mesajı Yazan: Exvision BelgelerimFIFA 06 klasörü içindeki E. Replay - ..... isimli klasörler kaydettiğin goller.. teşekkürler buyrun http://rapidshare.de/files/6123995/goller.rar.html Rar dosyası halinde iki gol sıkıştırdım umarım beğenirsiniz ;)
raco55 Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza arkadaslar bu nasıl yapılıo ya birniz sölein bizde yapalım golleri soruyosan belgelerimde fifa06 klasörü altında kaydettiğin goller replay klasöründe bulynuyo dosyaları olduğu upload et ya da wmv formatına çevir